Luke Perry-bilder efterlyses

hahaha. okej idag var det mitt eget fel att det inte blev nån solning. valde att äta mat och gå på stan istället så ja kom hem försent. ringde ändå till simhallen å snacka lite med Linda.

nu sitter jag här och letar efter lite snygga grejer att trycka! jag är inne på DYLAN. Bob Dylan eller Dylan från Beverly Hills. Luke Perry. Jag är nog kär i den rollfiguren. mhm..

Gotte tyckte först att jag kunde trycka honom, men sen ändra han sig och tyckte min tuttbild på msn. Då blev jag sur och bytte till bilden på mig å bananen. För mig visar den bilden hur otroligt fräsch och nyttig jag här. Ur Gottes ögon kunde den bilden pryda ett porrtidningsomslag tydligen :S Nu har jag en svartvit bild på jack johnson och ben harper. så får det bli.

nej men please. ge mig Luke Perry bilder. SAFTIGA gärna!

hej och hå jag har en ny
bloggvän.

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Det blev tyvärr ingen el maco, vi får ta nästa nyhet som kommer!
Hoppas du äter gott ikväll

2007-02-01 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback