LOVELY FRIDAY!

Dagen vi gått å längtat på sen förra lördag kväll haha.
Morgonen inleddes med världens drygaste pos. livsstil. Planerade å hade oss å sen pratade vi om skönhet och ideal. (TRÖTT på såna diskussion nu. Typ enda vi gjort under gymnasietiden) I vilket fall som helst slutade min gruppkonversation lite... udda. Tjejen hade tydligen anorexia.
Jag bestämde mig rätt snabbt för imorse att åka hem tidigt för om ja skulle gå på andra lektionen skulle jag inte vara hemma förns typ, NU! Och hinna sova å fixa håret på 30 minuter finns inte. Så därför var jag hemma runt 12 och har hunnit sova flera timmar. Lugnt och sakta intagit varma mackor (för övrigt världens goaste med köttfärs, paprika, tomat och ost) och rullat håret.

Det var ju tänkt utgång efter revyn ikväll men får se vad kvällen bjuder. Gött å inte planera. Ska iaf keka efter revyn, bådar got :D
Ehllan drog iaf iväg å gjorde iordning sig nu hon. Vet inte riktigt vad jag ska göra iordning. Smink å så grejas ju där. Kanske leta fram kläder, party!




Önska oss lycka till ikväll. Det kan bli svårt att slå lördagens but we will try!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback