Lördagsnöje - Studentklänning!!!

Wöööj, här sitter jag framför datorn en lördagkväll. Hurra.
Jag har hunnit gå igenom hela internet snart tror jag, och NU har jag hittat min studentklänning. Alltså inte bal utan student. En sån där vit liten sak you know.
Bara att sidan just nu är cpseg men de blir snart å beställa. Hittade även superbillig tröja och en till klänning ^^
Känns gött och ha det fixat iaf. Om den nu sitter bra, är ju frågan först å främst. Sen har jag hittat skor också men ska vänta med å beställa dom tills jag ser riktigta färgen på klänningen. Den är mer naturvit än kritvit så får fundera på vad för färg skorna ska ha.

Balklänning är ju en annan 5a! Men jag är väldigt inne på att ta en tur till Sthlm å köpa en där. Än så länge känns allt väldigt billigt. Klänningen är relativt billig, min studentmössa superbillig.
- MAMMA, jag är billigast i klassen!!!!
Balklänningen kommer nog inte heller gå på så mkt om de blir som jag tänkt mig. Mm, då kan man lägga pengar på annat ;D Studentresa till Barcelona hägrar ju!



Måste bara kommentera snön också. U N D E R B A R T. Alla som tvivlat på att det skulle bli vinter i år, alla ni som ville hoppa till våren redan i början av januari.. HÄR HAR NI!!!
ååååååh vad jag älskar snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback