hahaha, duktigt ^^

jag hade så ont i huvvet förrut och kroppen så jag skulle ta mig en tablett. Panodil va slut men jag hittade en annan karta utan ask. Mor och far var inte tillgängliga så ja fråga mammas kompis å hon trodde nog det var ungefär som panodil. så ja tog en!

haha, sen visade det sig att det var Antons tabletter som han fått efter sin operation som han skulle ta om han "ville att hela kroppen skulle domna bort". hahahahahah.

jag vet inte om det är tröttheten och sjukdom eller om det är denna tablett men jag är så fruktansvärt yr och illamående nu! haha. blir allt sängen.


får se om ja överlever tills imorrn :D

Kommentarer
Postat av: Ehlin

de va tamejfan de smaraste jag hört...HAHAHAHHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback