En lördag

Det blev en tidig kväll igår och imorse gick jag upp 9 för att plugga ;D det ni! Lördag å allt.
Mot eftermiddagen åkte jag iaf till Ehlin med A-I för att förbereda redovisningen. Tekniken strulade som vanligt.. men vi styrde till slut lite enklare utrustning på datorn :P Blir grejer på måndag de!

Sen åkte jag hem en liten stund och stillade min hunger med cheezballz. möömms.

Kvällen innebar iaf middag på Fontana de trevi. ooooomänskligt god entrecote åt jag. alltså hur har jag kunnat missa den förut?! Ny favvis. Jag hade ont i magen innan av hunger men hade mer ont efteråt av mättnad, hoho.
Det skulle egnetligen även blivit bio men få platser och dåliga filmer resulterade i att vi åkte hem.

nej. vad blir det av denna kvällen? jag tror precis det har börjat en film där uppe. får spring aå kolla pöss



(MIN KAMERA får inte in sina bilder i datorn. fuck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback