Dagens humörsvängningar

Jag vaknade runt halv 9 och var glad att jag missat diskmaskinskillen som skulle komma en timme tidigare. Var nästan säker på att jag skulle vakna av honom. Iaf började dagen rätt fint. En aningens trött bara, som alltid.
Skolan fungera också. Mysimörkretgänget sprang omkring utklädda till morot och lejon. Förgyllde. Maten sög dock.
haha, sen blev det värre. När jag kom hem hade mamma ätit upp min mat som jag lagat igår så jag ringer till henne å börjar grina över att jag minsan hade köpt maten för egna pengar. hahahah. Det var faktiskt kris. Så jag säger att jag ska laga soppa som jag också köpt för egna pengar och slänger luren i örat på henne. Lagar den och när jag ska ta ner glas till mjölken råkar ett till glas åka i backen och det blev splitter över hela köket. Då fick anton världens utskällning istället över att det var för att det luktade så mkt korv i hela huset. (han hade lagat och den korvlukten är det väääärsta som finns). Alltså nu kan jag ju bara skratta åt det men ja va nog hemsk..
Till slut så somnar jag en stund men efter nån timme ringer sandra och väcker mig och även hon får sin lilla utskällning över att hon alltid ringer och väcker.. hrmm. ursäkta.

SEN började allt gå fint. Har ju som jag säkert nämnt förrut prov imorrn om EU! HEMSKT. Men jag började läsa och det gick så fort och smidigt. Uppdelat i 3 delar och mellan varje del tog jag en liten datorpaus. haha. Jag kände mig jätteduktig och fattade inte varför jag oroat mig över det här provet. Men nu hade pappa ett litet förhör med mig nyss och jag kunde visst inte lika mkt som jag trott... så nu är jag typ tillbaka på 0.

Men äh. det löser sig :)


Många skulle kanske kalla dessa utbrott för pms eller liknande :P Men jag vill nog påstå att det faktiskt var för detta provet det blev som det blev. Alltså stressen, pressen man känner är inte å leka med ibland alltså. huhh. Så går man och skjuter upp det hela tiden för att inte tänka på det och då blir det till slut för mkt.
Min lilla analys över dagen.
Tack hej.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

mhahah såna där dagar är SÅ kul... not... MEN bra att det gick mot de bättre iaf (; !!! ses imårrn..hurra... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback