Yrkesinformationsdag - vilket ord!

Imorrn ska jag vara amibtiös och gå på alla 4 passen om jobb. Alltså man får välja att lyssna om ett jobb på ett pass... Eftersom jag inte har en susning om vad jag vill bli är det lite spridda skurar. Får även lov att traska runt på Tingvalla av alla ställen, HEJ jag är från SÄG, syns det?

1. Okej jag ska börja dagen med passet om reklam, kommunikation, information. Jag måste ju faktiskt stå på mig lite och hålla mig till media! Men det kan nog bli intressant.. eller ja, vi har ju hört om de här yrkena på varje kurs under snart 3 år... men ändå :D

2. Då ska jag bege mig till Tingvalla och möta upp Ehlin. Vi ska gå på informationen om hudterapeut. Först var det mest för moraliskt stöd för Ehllan men det kan nog bli riktigt intressant. Fast jag ser mig mer henne i en vit rock och tända ljus. Jag är ju hellre den som tar än ger om jag säger så ;) (hahahaha, Sanning-fråga)

3. En liten outsider... Starta eget. Ja det blir ju faktiskt bäst om man gör allt själv så varför inte?

4. Back on SÄG. Om vi inte funnit varandra förr fann jag och Hjalmar varandra i ettan när vi både insåg att vi hade ett starkt och varmt brinnande intresse för musikaler. Vi startade musikalklubb och skrev insändare i tidningen. Men visst skulle allt bli så mkt bättre om livet var en musikal? Om alla bara brast ut i sång nu och då skulle livet kännas så mycket enklare. Helt enkelt, sista passet ska jag o Hjalle lyssna på en musikalartist!!! Det vore de!



SÄG, Tingvalla, Mat, Tingvalla, SÄG. Duktig dag! (Jag missar för övrigt Henrik Huss ;( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback