vimmelbilder en seg söndagkväll

Eftersom blogg är cp-seg ikväll har jag hunnit med att göra lite annat. haha jag menar sååklart inte att jag har lämnat datorn för det utan ja menar att jag hunnit göra annat datorn.

Vimmelbilderna från gårdagens arena var vilda som Ehlin uttryckte det. Tyvärr (?) var inte någon av mina närstående med men jag kan däremot konstatera att först och främst är det inte snyggt att ha nätbrynja under väst! Det är heller inte snyggt, framförallt inte på killar, att BARA ha väst utan nånting över. hahaha. Jag kan även konstatera att alkohol påverkar ens utseende drastiskt. Men det visste vi redan, right?!

Jag har även suttit och läst igenom dagböckerna som jungmännen skriver ombord på Ostindiefararen och fann att min kära Norrman "Det sa bara kling" Håkon är ombord igen. (vi träffades första gången vid ett middagsbord och när vi hälsade på varandra klingade det till i glaset därav smeknamnet. Alla andra tyckte självklart att vi var menade förvarandra )♥
Dom verkar iaf ha det bra där borta... har kommit till Indien nu, Chennai. Min avundsjuka är ungefär såhär
<------------------------------------------------------------------------------------------------------> stor nu.
Min bror sa att för första gången i livet lider han med mig. Det måste va något stort. Det var ju faktiskt det enda jag ville, enda målet. Hmm, men vem vet.. det kanske kommer fler chanser? Men det är ju inte samma sak. Och inte samma personer.


Tredje sidan jag besökte var Ellos för att titta till mitt lilla paket. (va många ord med dubbelbokstäver det blev i slutet av den meningen, WOW) Om jag förstod det hela rätt skickades det idag så det borde ju komma fram imorrn eller på tisdag. Jääj!

Apropå imorrn. Jag har lektion 09.00-09.20. Sen börjar jag igen 14.00!!!!! GRRRRRRRRR på den. va blire då liksom? Jag har en liten plan att jag ska hinna hem och ta kort. Men jobbigt ändå.




precis ett år sen vid den här tiden... jag gick och la mig som om ingenting hade hänt. ingenting hade hänt då. sen hände det. och jag vaknade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback