"Vilket konstigt snöfall det är"

Jag, A-I och Ehlin hade i princip ingenting att säga till varandra alls under lunchen idag. Till slut fick Ehlin ur sig "Vilket konstigt snöfall det är" iaf. Bröt tystnaden lite iaf.

Vi siktar på Melody Club, 9 mars.
Vi siktar på utgång, 17 feb.



En enda lektion i skolan idag men den va dryyyg. Mot slutet började vi däremot greja lite med utloppslådan. Skulle skriva ett recept för hur en "Sammediaklass" bakades. Vi gjorde upp från början att INGEN skulle ta illa upp. Vi fick ihop grejer som 10 liter hårspray, 2 meter klackar. När till slut nån kläcker 75% fejkad solbränna får Amanda nog :D "MEEEH. Ni hittar ju bara på grejer om OSS. Måste ju ha något om dom kulturella också. Jag säger 40 meter garn!!!!"

Efter lunch och typ 10 minuters projektarbete och jag o Ehlin in till stan. Blev inte så mkt handlat. Bara en pucko och godis! När jag kom hem sov jag..  drygt 3½ timme... kunde dock behövas efter föregående natt.

Nu ikväll har jag gjort som BB och alla andra randombeautychick och tagit hand om mig själv. haha. tog iaf världens längsta bad (det är inte ens kul) å sen har jag haft masker och inpackningar och kräm hit å kräm dit. Nja jag vet inte.. inte riktigt min grej!


Well, om man skulle ta  å koka sig lite te kanske.

73439-156
Ehlin å A-I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback