Utdragen födelsedag!

Trodde ja inte.
En hel veckas firande har det varit nu:P haha. 19årsdagar smäller högt.

Fredag. Middag med vännerna på Alfie+Score
Lördag. Ute och svirade på Score+Arena med A-I och Ehlin. Får LJUSblå cider :p hooh.
Söndag. Big day. Släkt här dygnet runt och mycket mat intogs.
Måndag. Mormors vänner är här och fikar å firar :D
Tisdag. Post post. Kort. Kort. Brev. Brev
Onsdag. Småkusinerna är hemma i Värmland och jag å morfar blir firade :D
Torsdag. Får paket i skolan av Malin (och Johan) - Världens racerpulka. Uppblåsbar dessutom. Kommer hem, mors moster är här och får paket av henne.
Fredag. Slår på datorn nu och vad får man om inte ett födelsedagskort från Ehlin. haha. Lite försenat ♥
Nästa tisdag. Då ska allt Kalle fira mig med bio.


Hmm... då saknar jag bara från Johan. Sen har jag checkat av alla som borde fira mig :p haha.


mm, jag gillar att fylla år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback