Underklädesshopping

Är det nån shopping jag gärna undviker är det underklädesshopping. (Ja ni förstår, jag kör ju mkt hellre på insida-utsida-insida igen) Men i födelsedagspresent av farmor fick jag pengar till just det så idag begav jag mig ut. Usch va jobbigt det är. Hitta något snyggt. Hitta rätt storlek. In i provhytten och av med alla kläderna för att inse att det inte alls passar. För att inse när man är på väg ut ur affären att man missat något jättesnygg.
Sen kan jag inte släppa tanken på att det inte är det bästa? Kanske finns snyggare i annan affär? Det är ju inte direkt så att man kan lämna tillbaka då.. nejnej.
Usch vilken hemsk dag på stan. Kom iaf hem med 3 par strumpor. hahaha.

PLUS ett torrschampo. Nu får vi se hur detta slutar. När jag ändå är inne på hår. Alltså mitt hår måste vilja ha dreads, så fort det gått nån dag sen jag tvättat tvinnas håret ihop där bak. Det är inte ju inte direkt vad jag vill ha nu, men ska jag en dag satsa på dreas... då vet jag att ja kan få naturlia ;)


Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback