Sportlov om en vecka!!!

Hmm, sportlovet börjar ta form. Hahaha fast jag har så få planer så jag vet inte va de ska bli av detta...
Men jag har iaf lovat Kihlle att låna hans Vännerbox och äntligen sätta mig in i denna underbara serie.
Så då har jag väl å göra ett aaantal timmar kan jag tänkta mig.

Mina msnpolers, haha hur låter det?, åker ju till Sälen så det blir det inte mycket av.

Däremot beställde "jag" klipptid till hunden på torsdagen så då har jag väl å göra några dagar innan också. Sen fyller han 5 år så jag ska ha kalas. Idag bjöd jag in en hund och hans 70åriga matte. Va kul vi ska ha.


Nejmen uh vilket torrt lov det låter som :S


Men först ska vi klara av en vecka i skolan, som för övrigt går riktigt trögt nu, och jag ska även försöka få till en uppdatering om helgen. Va ju faktiskt min födelsedag å allt :D


pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback