istället för ehlin

nehej ehlin verkar inte vilja uppdatera idag så ja gört väl istället då.
har har idag bara vart in till skolan en snabbis, redovisning. sen en snabbis till stan och åkte hem runt 11.
Jobba med barnen blev och nu ska hon träna o sen sola. eftersom hon inte kan några övningar till sin boll har hon letat på internet (hahaha)

själv har jag varit iväg till kyrkogården och kört runt lite.
nu är jag huuur sugen på kebab som helst. kan vara för att jag inte ätit sen dom där små makaronerna vid 12snåret. i vilket fall som helst ska jag vänta lite för att kanske hitta en matpartner plus att jag vill bli ÄNNU mer hungrig. mohahah.


peace and love.


Kommentarer
Postat av: Ehlin

hahah xD bra att du styr upp åt mej ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback