Babbel, massa tjat om dagen helt enkelt

Idag gick vi alltså runt och lyssnade på representanter från olika yrken.
Började dagen i skrivsalen för att lyssna på en från Reklambyrå. BORING! Vi har ju inte gjort annat de senaste 3 åren att få reda på hur man jobbar på en reklambyrå så det va lite onödigt. Att det var första passet gjorde det ju inte bättre.. somnade ett antal ggr.
Sen åkte jag å A-I in till stan där vi letade upp på hennes pass 2 som var mäklare. (A-I kommer få börja dricka en vääldans massa kaffe nu, haha). Sen mötte jag upp Ehlin som hade haft en mysig sovmorgon och vi gick till Hudterapeut-rummet. Det var mer intressant att lyssna på iaf men behandlingarna i prislistan fick min uppmärksamhet liiiite mer än själva Suzie. En helkroppspeeling, lite massage med brunutansol fastnade jag för ;)
Sen var det lunch och då blev det faktiskt Sibyllaburgare för mig och Ehllan. GOTT! Jag mötte upp Sandra, fick kvitto och bytte min skjorta. Så fin så fin :D
Hjalleskalle försov sig och skickade sms att han nog inte kommer till Musikalgrejset. fukkkkk. Aja, först lyssnade vi iaf på Starta eget. OVÄRT.
Musikal blev sista anhalten. Efter typ en halvtimmes tjat fick jag med mig Jessica, otippat! På det passet var det 3 töntar, 3 fjortisar, 4 esteter också Jag och Jessica. (Vill gärna inte placera in mig själv i fack. haha) Vilket fall som helst var det lite roligt att lyssna på. Han var nåågot mer avslappnad än de andra 3 "föreläsarna"

Oj va mkt text det blev helt plötsligt...

Kom hem och sov sov sov. Kvällen har jag spenderat hos mormor där mina småkusiner från Eskilstuna vistat just nu. Födelsedagspresenterna rullar in. Äntligen har minstingen börjar snacka lite också så man kan leka med honom :P
Imorrn drar mamma iväg för å åka Vasaloppet(kortvasan) på fredag. Men så kommer hennes moster och ska bo här istället. Enligt mamma ska hon sova brevid pappa men för hans skulle hoppas ja inte det... blir lite märkligt å ha henne här när inte mamma är hemma.

Men gud va ja skriver.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback