Nya tag



Nu är det seriöst här. Jag har ju fortfarande 5-10 stackare som kollar in denna sida dagligen så jag ska faktiskt börja blogga här igen :D Jepp. (Har vi hört det förr?)


Senaste veckorna har allt kretsat kring svenska julklappar men nu är allt det ur världen så jag kan släppa det. Men då börjar tankar på college och hanukahgifts trängas istället. Det blir helt enkelt för mkt.
Men jag och Rebecka kolla igenom utbudet ikväll och det lutar lite åt en marknadsföringskurs. Kanske kan vara bra att ha med sig i "bagaget" när jag och Amanda öppnar vårt café?!
Annars skulle jag gärna läsa broadcasting men det går inte på några bra tider... Äh, ni som läst marknadsföring, är det en OKEJ kurs?

Hanukah börjar på onsdag och håller på en vecka. Varje dag under den veckan ska jag ge barnen MINST en present. Meaning.. jag ska köpa minst 14 presenter till två ungar som har allt och är kräsnast i världen. Good luck :)


VI HÖRS! PUSS FRÅN SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback