Helgens skoköp!


Helgens tema gick i svart och dragkedja! Jag har även köpt en klänning men den får ni se efter juldagen när jag ska ha på mig den :P Har massor av mer att köpa så jag vet inte riktigt hur det ska gå med mitt nyårslöfte - lägga undan $80 i veckan till resan sista månaden!

image425
DKNY.
Mkt mörkare och sjäääälvklart snyggare i verkligheten!

image426
H&M. Sjukt billiga! Speciellt om man jämför med ovanstående.


Nej nu ska jag lyssna på Spice Girls - Sleigh Ride (Min julskiva spelas för fullt) och resedagboka
Puss
God Jul

Kommentarer
Postat av: faye

totally love them

Postat av: Niinii

God Jul :) aah kanner igen mig i det dar "lagga undan $ i veckan".. har forsokt med det ett antal ganger men funkar aldrig :( Finns ju sa sjukt mycket roliga grejer att kopa har :D och nar kladerna ar sa billiga blir man ju shopping galen! :D men god jul igen ;)

2007-12-24 @ 16:07:21
URL: http://enjoylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback