Hanukkah vs jul!



Wohööj! Jag lever verkligen på gränsen till fattigdom den här veckan. Haha. Men bara i 3 dagar till. Gött med lön varje vecka.
Allt detta slöseri med pengar bara för att man ska tillfredsställa ett par bortskämda ungar! Ikväll var det första dagen av 8 då man ska ge presenter till barnen men pappan hade sagt att jag inte behövde ge något eftersom han inte ville göra en stor grej av det.
Men både Ethan och Jason ville ge mig sina presenter så då slog jag snabbt in varsitt tuggumipaket till dom. hahha. Var ju inte så mkt men det var den smaken dom hade tjajat om i flera dar så... Åter till saken, pappan som itne gjorde så stor grej av det gav dom en Dvdfilm och ett Wiispel tillsammans, sen fick Jason ett eget DSspel och Ethan ett eget xbox360spel! Plus att mormorn och morfarn kom hit men paket :P
Japp.. då satte vi ribban för denna veckan då familjen!!!


Jag är iaf så glad för jag har framkallat kort och satt in i en ram som jag ska ge till mina hostparents så nu är det klart :D Har haft världens ångest inför det... Jag tycker resultatet blev iaf skitsnyggt!
Smakprov:
image412

image413

image414




ikväll har jag kollat på Tila Tequila! Favoriten är fortfarande kvar och nästa vecka är det FIIIIINAAAAL :D Sen har jag försökt planera in lite julstämning i livet.. Det finns några ställen dom har svenskt julbord på i New York så ska väl försöka styra det på något sätt! Vore trevligt. Jul kommer förhoppningsvis, om allt går som det vill sig firas hos, Jizzlebabe! Dessutom planerar jag att baka något juligt på lördag! Och just det, mormor skickade mig julmusik idag :D
Jora.. det blir nog jul i år igen!

Kommentarer
Postat av: E

GUD va fint älskade du!! Så duktig du är! :) Jaa klart det blir jul hos dig, är också orolig över min jul -ensam i syssslebäck? haha menmen det blir ju vad man gör det till. Puss&Kram!

Postat av: Jizzle

Yeeeeeah Jul hos Jizzlebabe med Sizzlebabe, och en massa amerikaner..hihi..mina hostpäron berättar vad det är för karaktärer som kommer, det blir intressant. Men först Hanukkah at your mansion ;)

2007-12-05 @ 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback