Visumansökan!

Just nu håller jag på att övertyga amerikanska ambassaden att jag inte är någon terrorist!
Jag och Linda fyller i det största steget för att få vårt visum. Vi gör det samtidigt för att försöka få samma tid på intervjun vid Am. Ambassaden. Det vore ju trevligt att ha en resekompis även till Stockholm. Men bäst är att jag får ha henne som resekompis till US.


Nåja, jag hoppas dom är övertygade!




Igår hade jag föresten en trevlig konversation med en tjej som också ska till NJ. Två veckor innan mig. Så det blir perfekt, då har hon hunnit bekanta sig med staten! Sen kommer jag och hon får köra runt mig. Hon fyller även 21 under året vi är där så hon ska styra upp spritfester så även jag får någon alkohol i mig. Hahha. Hon tyckte synd om mig. Dom är nämligen riktigt hårda på ålder 21 och blir man tagen som Au Pair är det bara att sätta sig på första flyget hem, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback