Scchhh! Vi fiskar!

Godday!
Eller natt kanske rättare sagt.


Nu var det ett tag sen jag skrev. Har hänt ett ton av saker så vi tar det kortfattat.

√ Klipping som tog 3 timmar och 45 minuter (Jag och frisören hade väldigt roligt :D )
√ Dansuppvisning på Arena. Nyktert igen alltså ;P
√ Fotografering till visat
√ ANNA-IDA 19 år. Innebar; var där och förberedde, kräftkalas, förfest, utgång Ankan.
√ Slappisdag med massor av TV. Manchesterderbyt and so on.
√ A1 och jag sitter spänt framför Bachelorfinalen. Fuck fuck fuck. Wrong girl Mr. Prince!
√ Idag, stan med A-I och vi mötte även upp Ehlin. Lunchade på Vero, pestopasta med chili, kyckling och feta satt fint!
√ Fiske med Ehlin i Visten blev nu på kvällen. MKT trevligt. Hahaha men inte en enda fisk.  Men lite nafs ;))


Och nu har jag suttit i nån timme och fyllt i 389432890294 olika papper som jag ska ha med mig till Ambassaden på torsdag. Guuud vad dom vill veta mkt. Bl a vilken stam eller klan jag tillhör så jag sitter och funderar på vad CS-klanen som jag var med i för 4 år sedan hette... Mitt nick var iag Doedarkvinnan. Det kanske jag kan fylla i nånstans.
Men nu är allt klart TROR jag. Förutom att hämta korten. Sen är det säkert papper som jag och tappat bort? Jag och Linda får ta en riktigt genomgång innan vi åker. Vi åker på onsdag och drar runt lite på stan. Är du från Sthlm, kom och träffa oss! Vi är coola.


image391

Bästa bilden på mig från i lördags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback