rekognisera

gud vilket krångligt ord men en favorit. det är nämligen vad jag har gjort idag, rekogniserat. Jag och Sandra. vi har åkt runt i nästan varenda matbutik och jämfört priser. Amerikansk mat har varit mest eftertraktat näst efter amerikansk dryck; Rootbeer som vi inte fann nånstans. Så om nån har tips (Det har utgått från Icas sortiment) var vänlig lämna. hahah. Seriösast :D:D Har även hittat en massa festliga dekorationer. Här ska pyntas!

Men nu har vi gjort en budget och allt ser lovande ut ;) Så härligt att umgås med min Sandra. ♥ Hon får mig så strukturerad och planeringen sätter igång. Vi skriver och skriver och ritar spaltar och räknar. Men så blir ju resultatet alltid bra också!! OYES.

image392
Svettiga och härliga i Ayia Napa!


Efter dagens springangde och flängande har jag bestämt mig för att inte göra nånting ikväll! Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback