Minimal uppdatering. Men lite sthlm iaf.


Bloggen är nog sjuk för tillfället. Därför det inte blir så mkt uppdateringar.

Sthlm var fint. Helt plötsligt på väg ut till Lidingö körde jag förbi Drottninggatan. Om vi insett att vi kört fel innan fattade vi det till 100% när jag helt plötsligt kör längs Sveavägen. hahha, lärorikt! Tullarna fick många besök av oss. Eftermiddagen tillbringades återigen på Sveavägen. Denna gången dock gåendes! Vi fixade presenter till våra familjer. Blir så bra så bra! Åt på Hard Rock och kom i säng tidigt.

Och den sömnen behövdes för att hålla sig vaken när vi VÄNTADE VÄNTADE VÄNTADE på ambassaden dagen efter. 08.30-11.15 hängde jag där! Underbart. Linda typ en halvtimme mindre :p Linda tog sen bilen och åkte söder ut medans jag strosade runt i sthlm helt själv. Så skönt så skönt.


Nej nu ska jag åka. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback