Klänning = Lycka!

Okej nu när en gnutta av Arubabesvikelsen lagt sig kan jag istället berätta om dagens fynd. Eller sommaren fynd. Eller mitt största fynd ever! Kanske inte till utseendet men till priset.
David behövde lite smakråd så jag åkte med honom in till stan. Han behövde till en viss affär eftersom han hade ett presentkort där som han haft sen i julas (Hur lyckas han) I vilket fall som helst hittar jag där en silverpärlemorklänning för 25 spänn :D:D Tidigare kostat 500:- David (tre år på natur) räknade snabbt ut att det borde bli typ 95% rabatt!

LYCKA!

Visst den kanske inte har passform för 500 och inte ens för 250 med min plånbok för tillfället men aboslut för 25 ;)
Och jag som hade sagt till mig själv att det räcker med silver/grå kläder i min garderob är jättenöjd!



Nej nu ska jag fortsätta heja fram Elfsborg. Jag och broder myser på mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback