Helgen, dagen och framtiden!

haha så roligt att antalet läsare bara ökar när man bloggar mer sällan :P

Helgen var party. Hos Malin med Ricky osv och senare på Nöjes. HELT okej! Lördan vinkade jag av Ricky och fortsatte sedan hemmåt för en softish dag. Avslutades hos David med A-I, Ehlin och Matte där vissa åt kinamat, andra grillat, såg skräckis + b-svenskfilm! Söndan var de kalas som gällde. Väldigt spontant hade vi födelsedagsfika hos Linda. Mys. Senare på kvällen var det 45-årskalas hos Maria. Mycket gott och mycket trevligt.

Tankarna just nu snurrar mest kring studenten och det är la inte så konstigt... Oerhört lite tid kvar nu och frågan är ju mest hur man ska hinna allt. Jag borde nog ta efter listmakaren nr. 1 Sandra Pettersson och skriva listor. Jag tappade det där lite när hon flyttade..

Idag är det onsdag och det är Top Model om en halvtimme. Jag ska också baka tills imorrn. Så frågan är ju om det ska bli nu eller efter... Vore gött me like cookies till ^^ haha. Men å andra sidan är ja inte säker på hur man gör så borde kanske vänta tills mamma kommer hem från jobbet!

Planer inför helgen/valborg skapas... Kommer dock ingen vart. Rykten rykten rykten!

image236
Pigga på Nöjes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback