Greenpeace, Tacobuffé och Balklänningstyg

Dagen inleddes med en mkt seriös lektion. Positiv Livsstil. Lekar, stod på schemat för dagen. Haha så roligt när man går in för något. Greenpeace var bäst! "Killikill" Tjejerna upptäckte min svaga punkt... Knän!
Jag och Ehlin reklamade lite för våran lektion nästa vecka och vi kom överens om att vi skiter i Spa eftersom våran lektion är ganska lik. Istället blir det nog BodaBorg.

Efter lektionen gick jag och hälsade på Ehlin, Sofia och Robin som "ställde ut" sitt företag på Projektutställningen. Inte så mycket å se direkt så vi valde att bege oss till matsalen där dagens händelse var. Det var ju TACOBUFFÉ som skulle serveras. hahaha, heeelt otroligt. Vi var där 15 min innan matsalen skulle öppnas och ändå var det knökat med folk. Och när dom väl öppnade dörrarna var det värre än på en riktigt bra konsert med drag i! Det blev sånt otroligt tryck och vi slets från varandra och folk fastnade. Det var helt sjukt... Mat fick vi iaf till slut och det var himmelskt gott.

image240
Ehlin, Robin och Sofia



Håkan var inte här idag så vi bestämde oss för att åka hem. Väl på bussen kommer smartEhlin på att vi glömt böckerna till fetingprovet vi ska ha nästa torsdag. Vi som har tjatat och tjatat om att vi måste ta med oss det hem. Ehlin hade tom skrivit upp det :// Fuck. Kom iaf hem, gick av i centrum och mamma mötte upp mig. Vi tittade i tygaffären om dom otroligt nog kunde ha nåt tyg som passade klänningn och ääntligen. Visserligen beställningsvara och jag har bara sett färgen på en 3x3 stor provlapp men nu får det faktsikt vara nog på letande! Gött att det är klart.
Åkte med in till stan igen, lämnade mor på jobbet och sen åkte jag till skolan och hämtade våra kära samhällsböcker!!! Skjutsade även hem Fille i samma veva. Schyrre!

Ikväll blir det inte skumparty men förmodligen Eleonor! Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Robin

Hahah....

Sjukt Rolig dag. Glömmer aldrig hon som fastna med håret!

2007-04-29 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback