Det är lov och det är onsdag!

Vilken lugn och behaglig kväll. Ett lov får gärna ha sina up&downs! Det ska hända mycket och samtidigt ingenting.
Imorrn blir det däremot inte lika lugnt så därför ska jag snart gå till sängs. Upp och skjutsa mamma innan 6!!! Bara för att jag själv ska kunna ha bilen sen :P Ska till tandläkarn och sen ska jag och A-I in till stan för att greja med vårt hemliga projekt! haha.

Det blir nog inge party för mig den här helgen men nu verkar det som att vi styr studentfesten iaf! DET gillas kan ja säga.


Well, finns inte så mycket mer att säga ikväll va?

Har föresten börjat spela Sims igen. (Mina småkussar gav mig gnistan tillbaka) Så kanske ska ta en liten snabb titt för att se hur det går för mina familjer innnan jag går och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback