Bil på natten är det bästa!

Godkväll
Nu har jag precis hämtat mina älsklingspojkar från Mölnbacka och sett till att var och en kommit hem :P Var nästan att jag följde med dom in och stoppade om dom!
Nattåkning är den bästa! Fast helst ska man ju inte köra dåra men... Vi hade Marie Lindberg och John Lennon på högsta och sjöng med, Matte var så snäll och masserade mig hela vägen. Kan det bli bättre?

hihi


Eleonor och Andrea ställde upp på mitt gardenparty! Var urmys med filtar och massa gott att äta. Toast, tacos, vindruvor, kakor, brownies.
Ellis planerade valborg :P
"Prosit, nej, rapis"



Nu är det nog faktiskt dags för mig att bege mig upp till mitt varma rum. Gött.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

trevligt igår ;D

2007-04-29 @ 13:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback