Barntema

Idag var jag på intervju för STS Au Pair. Det gick nog fint, jag och intervjuaren låg nog på ganska samma nivå vad gällde engelskakunskaper, intervjun var ju helt på engelska. Jag fick också svara på påståenden som

"ibland kommer du på dig själv ha på dig kläder som du inte kommer ihåg att du satte på dig"

Aja, i det stora hela gick det iaf BRA! Så skönt att ha det gjort.

Bilder från helgen, mina sköna kusiner.



 
Alice och Ebba visar sina dramatiska ådror. "Monstret i skåpet"


Och här är jag med minstingen!


haha vi fortsätter lite på barntemat och jag slänger in en bild jag hittade på datorn. Jag och broder :D





Nu ikväll har jag varit iväg till Anna-Ida. Vi, som dom sista i hela Sverige(Forshaga kommun), såg ikväll Off side. Den va ju bra även om vi tyckte att den nästan drog lite mer åt drama än komedie!
Nej nu ska jag se om jag finner något sevärt på tvn!
Oboy får det bli iaf, vaaaarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback