Well well...

Uppdatering.
HEJ MALINS MAMMA! (Min moster)

Helgen inleddes med Mattias 18årsfest. Det var mycket trevligt. Som många konstaterade; det blev aldrig RÖJ men det var en väldigt gemytlig stämning :P
Malin hade sleepover hos mig.

På lördan drog jag iväg till Gullspång för två helsköna dagar. Sweet. 
MÅTTLIGT var ordet
ÖL var frågetecknget
THE HULIGANS var filmen
GRATIS BUSS o TAXI var flytet
BOB MARLEY var musiken
STUGA UTAN EL OCH VATTEN var natten
ANNORLUNDA LJUD (på natten, från viss person) var underhållningen

Och idag, igår och i förrgår var det skola:P
Idag skulle jag även haft körlektion men min lärare hade fått ryggskott och jag fick istället en skön utskällning eftersom jag inte svarat på mobilen och I N T E har FUNGERANDE mobilsvar. HAHA!!! Herregud, va tar de åt folk ibland?

Skön tv-kväll ikväll va? Idol, Persson-Reinfeldt, Sopranos. Film: Four brothers.
Oyäs.


Kommentarer
Postat av: ellis ;D

låter som en trevlig helg :D

2006-09-06 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback