Softish helg på G

Inte så jättemycket som händer just nu o det är skööönt. Tog mig friheten att åka hem efter pos. livsstil eftersom jag annars skulle fått gått själv i skolan drygt 3 timmar :/ Istället lunchade jag å Ehllen på stan och letade lite jeans. Jag hittade dessutom ÄNNU en ursnygg kÄps :P
Men seg är ja så jag gjorde nog rätt i att skippa medieproduktionen, även om det är ett av veckans bästa ämnen. Sängen blir snart snart snart.
Ikväll dras man innåt stan, bio me Carl å David blir. Å imorrn filmkväll med samma personer? :D

mm, mycket soft å go helg att se fram emot. kanske så soft att man till o med kan gör textkommunikationläxan?
Den innebär
1. Laga stuvade makaroner
2. Segla
3. Skriva 1 A4 om sitt barndomsrum

1. Mormor hjälper mig lätt
2. Den blir svår... men istället fick jag hitta på nåt annat roligt, våran lärare är snäll :)
3. LÄTT!


Planer inför hösten/vintern OCH våren är redan på g och det gillas!!!
Nu blir sängen, film och varm oboy, hujedamig vilket hemskt väder det är idag....


Kommentarer
Postat av: ehlin

hoppas din helg blir myyyes :D ! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback