FIGHT!!!

Okej, jag blev så otroligt fascinerad av hemsidan www.stureplan.se och alla händelser där borta i Stockholm. Men har dom så mycket roligare där borta? Är dom så mycket snyggare? En liten bildtävling får helt enkelt avgöra!

STOCKHOLM vs VÄRMLAND



sture1
Jaa, alla människor är vackra på sitt sätt. Men här i Värmland har vi en mera... naturlig skönhet.
0-1

sture9
När vi klär upp oss i Värmland ser vi inte ut som Drag-queens.
0-2

sture 8
Bara för att vi pussas i Värmland tappar vi inte hållningen totalt!!
0-3

sture 7
I Värmland står inte våra bröst UPPÅT
0-4

73439-57
I Värmland tänker vi lagom stor urringning och lagom stora bröst  
0-5

73439-56
Till skillnad mot Sturecompagniet har vi i Värmland STIL när vi dansar
0-6

73439-55
Här i Värmland ser vi till att vi inte har dubbelt så stort huvud som våran partner
0-7

sture2
Backslicken verkar aldrig dö ut vid Stureplan. I Värmland vet killarna hur håret ska stylas
0-8

73439-58
Även tjejerna kan styla i Värmland. Här VET vi att knullruffs inte hör hemma på fest
0-9

sture10
Och sist men inte minst, det viktigaste; I Värmland har vi ROLIGT när vi festar
0-10


Tjaa, det verkade som om vi tog hem den där segern ganska lätt va!
Hör av dig om du har andra kommentarer, detta är ju min HÖGST personliga åsikt ;)
Bilder från www.stureplan.se (ta dig en titt vettja) och mangsbo.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Ehlin

YES det var en lätt vinst , skönt att du redde ut det Sata, alltid undrat om de e bättre i sthlm.. men ICKE sa nicke ;)

Postat av: ellis ;D

kunde du inte lagt in en fulare bild på mig? ^^ men annars gillar jag din grej, haha! förutom att jag tkr sturplanskillar e snygga ;D

2006-09-12 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback