The end

Så var denna måndag äntligen slut! Inge kul nånstans förutom att David tog körkort som sagt var ♥
haha jag tror att jag är gladare än honom. ja va mer nervös iaf! Så ikväll har ja varit hos honom å ätit lite gott. (gått, kiih) hoho. Jag vill oooooockså ha körkort. Å sen vill ja ha julafton.
Men nästan julafton blir till helgen. STOCKHOLM. hiiiiiiiiiiiiiiiii. och för en gångs skull har jag lyckats spara lite av mitt studiebidrag så jag ska nog faktiskt kunna ta å köpa nåt ;) skor, jacka, jeans. jo jag har behov även jag.

Imorrn blire nog ganska soft dag iaf. En lagom sovmorgon så jag kan ta 9.20 bussen. Den är faktiskt väldigt lagom. När man åker 11.20 så hinner man ju gå hemma å  inte göra nånting innan, haha. Helt onödigt ;)

Även fast min förkylning aldrig släpper borde jag väl börja träna också. har några insparade gånger så ja kan nog faktiskt köra pass varje dag den här veckan. Sån TUR jag har. hahahhah. Hoppas Helen, träningspartner är villig.


Åh. föresten såg jag Fråga doktorn förrut (nej jag hade inget annat vettigt för mig) å då iaf va han Rickard Flinga med. Han som sköt sin dotters våldtäktsman.
Man liksom bara måste gilla honom. Även om han verkar rätt väldigt bra speciell så neee. Han offrade verkligen hela sitt liv för sin dotter. Å hon vet väl knappt om det va?! Har för mig att dom har kontakt men han har inte berättat för henne varför han satt inne? Tänk vilket livsöde...
Intressant man!


Okej, inlägg med väldigt mycket olika saker men mycket som rör sig i huvvet just nu!
Nu blire iaf Kalla Fötter. OH! Bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback