Okej, dags att bli seriös

Mm, nu får de väl bli lite skärpning här. Men man behöver små pauser här i livet. (Internet) Bilddagboken kan stå för The big paus! :P Känns gött va.

Så var det tisdag idag, jaha. I skolan var det Meko till en början och för en gångs skull fick vi göra något istället för att bara lyssna på en lite seg Ola. Trevligt också med nya grupper. Annars blir det lätt att alla bara håller med varandra och man vet redan hur alla andra tycker. Mer diskussion med nytt folk=Bättre resultat, tror jag. Okej ibland(oftast) är det huuur gött som helst o va me dom man verkligen känner men idag kändes det bra med ny grupp.
haha oj vilken analys. Men vi prata rätt mycke om det i gruppen. Inte enbart mina egna funderingar;)

Sen var det äckellunch. Köttkorv. haha namnet till å börja med, va brukar det vara i korv om inte kött? Sen att korven inte dirket hade någon speciell färg utan mest bara var trist var riktigt motbjudande. Nej Kexchoklad blev istället. haha alla smörgåsar och bullar var slutsålda i kafeterian. Konstigt?!?
Imorrn är det ju föresten Kanelbullensdag. Det måste ju bara firas!!

En 5-minutersvisit på svenskan och sen är jag så jätteglad att jag å Ehlin för det mesta känner samma sak; vi skiter i detta och gör det senare!
Vi sket i svenskan och åkte in till stan. Ösregn!!! TUR att Ehllen har paraply. Jag fick även en fin FFRI(fina flickor röker inte)-pin av Ehlin som hon beställt av allas våran blondinbella♥
Förvirrat i Mitt i City ett tag när vi sprang mellan Intersport, Team Sportia och en bankomat men det löste sig efter några timmar iaf. haha. Även en liten kompensation för den äckliga lunchen intogs på Wayne´s. Pastasallad o kyckling i världens godaste sås.


Ja, den här dagen kan nog räknas som en ganska bra dag. haha. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback