Mmmm!!

Tog precis dom två sista feta tabletterna av min Tikacillin-kur nu! GÖTT att det är slut. Tagit jaa riktigt feta tabletter både morrn å kväl! bläää.


HAHAH kaaan ni gissa vad jag har gjort ikväll? HJÄLPT min bror med Matte A+B! Prov imorrn och jaa jag fattar inte hur jag gjorde det men ja sa faktiskt en hel del bra grejer tycker ja=)
Tack och lov att det numer var frivilligt jag öppnade matteboken. Det känns sååå skönt att inte ha matte. Men ja kan tänka mig att det känns dubbelt så skönt för er i klassen efter att ni läst klart MaC, Och klarat :) good work!


hmm. inte fått en mess eller telefonsamtal på hela dan :( förtom sandra då men henne bad jag! Skicka ett sms till mig :D Å då inte utav sorten som Ehllan fick :S uhhuuu!


nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback