Höstmys

Okej, visst är det inte jääätteroligt när man ligger i soffan varm å go med dunisar på sig å man ser regnet ösa ner utanför å man vet att man måste gå ut med hunden.
Men så fort man har kommit ut, förutsatt att man har mössa halsduk vantar OCH så vidare på sig så är det ju gudomligt härligt :D
Detta kallar jag höst. Å de är så gött. Kan gå hur länge som helst. Tills jag blir blöt in på kroppen, då har ja gått för långt. Men de är riktigt jobbigt när det är sol å regn om vartannat. Jag gillar inte riktigt efter regn kommer solsken för det är bara så jobbigt :S man vet inte hur man ska klä sig å nej. ja kan inte ställa om mig så fort.
Sol på hösten är föresten rätt jobbigt hela tiden. För det är för varmt för att gå med jacka men för kallt utan.

NEJ, mer regnig höst åt folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback