Förändring

Så då sitter man numera med rödbrunt hår, lugg (!!!) och färgade ögonbryn... aaaand I LIKE IT :D
Japp, det blev en riktigt bra klippning. Hon tyckte nog jag var lite mesig. Men det var ändå mitt älskade hår som nu äntligen blivit så långt. men hon tog nästan ingenting på längden och hon övertalade mig till allt hon ville:P

Idag var det bara projektarbete i skolan. Gjorde faktiskt ganska mycket :D Känns så roligt. Sen ringde Sandra o ville ta igen för att hon ställt in dejten igår. Blev mys med chips jordnötter och cider (0.7% som sandra behövde visa leg för hahahah). Men det är ju faktiskt bara lillördag en dag i veckan!
När jag skulle hem råkade bussen ta av en väg för tidigt i Nobelplansrondellen så vi fick oss en ordentlig omväg. Upp på Rud å grejer:D hahahahha.

Nu är klockan halv 6 och ja tänkte gå å lägga mig en timme för sen klockan 7 ska vi iväg på vårat första revymöte! Spännande :) Ska bli roligt å se alla igen. Speciellt Kiosk. hhaha!
Nej vi säger så va?! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

låter nice gumman ;D

2006-10-25 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback