"En riktig ordentlig öroninflammation"

haha jag skrev ju igår att ja skulle skaka ur vattnet från öronen efter badhuset. men de va nog inte det som kändes. usch när ja gick å la mig så bara pang började det göra skitont.
inte sovit på hela natten, gråtit för det gjort så ont, sur för att jag aldrig blir frisk.
Så nu har jag precis varit iväg till vårdcentralen(i Fif faktiskt) där gick det undan :P Men hon konstaterade en riktigt ordentlig öroninflammation. Hon kunde inte förstå om jag kunnat sova inatt. Penicellin och högsta doseing av en kombinerad panodil/ipren-dosering rekommenderades. haha JAAA! precis vad jag har önskat mig. Precis vad som behövs i Sthlm... ://

haha det där med listor va verkligen inte min grej. Kursiv stil istället för fet råkade det bli :S men de va inget ja själv gjorde. jaja, det är nerlagt som sagt va!


HEJHEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback