Bad Sara BAD!

haha de går så fruktansvärt dåligt me den där analysen. Men jag behööver ju faktiskt inte va klar med den idag. Kan ju sitta på torsdag kväll också :) Looking forward!
Så istället har jag sovit gott. Haft ett långt samtal med Sandra i tele. Hennes bror har tydligen tjejer som heter Sandra å Sara. Hmff! Hur kan han? :P hhahah Sen fortsatte jag och Fredda att disktutera läktarkultur. Färjestads klack är ju i "blåsvädret" hoho. Ja tror ja knäckte honom för han ville inte diskutera mer.
Kollat lite på tv och nu funderar jag på vad det ska bli för kvällsmat. Sugen på riktigt goda mackor :D Får försöka styra ihop nåt.

Erotikmässan till helgen dissas.

Imorrn blir det vissa stunder en väldigt hektisk dag och vissa stunder väldigt dryg. Jag har iaf Sandra som ställer upp och passar mig lite och går med mig på fotoutställning på kvällen! Har däremot ett hål mellan 12 och 16 som jag inte riktigt vet hur det ska fyllas. Hoppas på Anna-Ida :)
Klippning är det som gäller klockan 16 iaf. Spännande! Vi diskuterade om man ska komma jättesleten? Gärna osminkad med mörka ringar under ögonen för att före/efter bilder ska bli så effektfull som möjligt. Hmm det spörs:P
Å imorrn är det körlektion också. Det ryktas om att min körlärare är sjuk IGEN!!!!! gaaaah. Han lovade mig att va frisk:p haha. Men jag har inte fått nåt trevligt samtal från skolan och jag har tidigt på morgonen så vi får väl hoppas att han frisknar till... =/
Jennifer tog körkort idag föresten:D Grattis!! MEN nu är det faktiskt min tur tycker ja... VILL VILL VILL!

Nej nu är det mackor, te (the vatten) och tv-mys som gäller.

På återseende.

("tack detsamma, eller vad säger man?") haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback