Slut på dagen då!

haha problemet jag hade förrut försvann. Jag var tydligen tvungen å uppdatera varenda sida :S Skumt!

Riktig soft dag idag. På eftermiddagen tog ja bussen till tjärnheden där eleonor hoppade på å sen åkte vi tillbaka upp till deje. Först gick vi å skulle spana in den NYA KLÄDAFFÄREN i Deje, men dom hade tydligen bara öppet Fre å Lör! hahahha. Å de va väl kanske inte dom vackraste kläderna som hängde i skylten heller. Men kul ändå. Vi tog en sväng på Roths istället. Där har dom faktiskt mycket snyggt. Borde handla där oftare. Flera snygga partylinnen fanns.
Efter lilla "shoppingturen" gick vi till Hawbash och åt. Han va lika trevlig som vanligt. Ja ska nog försöka förtränga det där "Hej Sara, vad trött och sleten du ser ut" och lämna det bakom mig. Blir bäst så. För han gör ju faktiskt jäääättegod mat. Å det är bra!
Satte lääänge och åt o pratade igenom senaste veckorna. Har inte umgåtts så mycket som förr... Så hade lite å ta igen! Sen flamsade vi omkring vid Ica och Konsum när vi väntade på bussen. Tänkte visa Eleonor hur en passionsfrukt såg ut för det hade hon inte sett tydligen. Så det blev en massa spring fram å tebak.
haha men va ingående jag skriver allt. ja iaf så tog hon bussen hem å jag också.


egentligen skulle ja å helen simmat idag men det blev inställt. hahaha va ska det bli av oss? :D

nu ikväll har jag bara suttit framför datorn för att försöka ta fram låtar till revyn. å vissa behövs göras om så jag har suttit o mixat å grejat men de blir inge bra =/  Var ett tag sen ja använde mixerprogramet så får väl skylla på det! Vi har kommit igång lite nu känns de som iaf. GÖTT.

Oj, nu är klockan över 12. Ska ju faktiskt upp till skolan imorrn, inga lektioner men vi ska väl jobba lite projekt antar jag?! inte hört nåt annat iaf. Även en senlunch med Melly är inplanerad.

Erik är grym och har coola grannar som plingar på dörren.

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback