Skön dag!

So far so good

9.40 stod ja å Anna-Ida å hängde utanför Tessie. haha. Kände oss lite dumma men vi va inte helt ensamma iaf. Insläpp kl. 10.00. Sen fortsatte dagen men massa spring fram å tillbaka dit ungefär. Shoppade lite och fick även vardagsmake o massa tips. Anna-Ida gjorde även håret jättelockigt! Schnyggt. Lite taskigt väder bara för just sånna lockar... =/
Riktikgt mys hade vi det iaf hela tiden! Hon är faktiskt bäst den tjejen!
Mor kom och hämta.
Hem å äta.
Sen åkte jag iväg till hallen där det va juniormatch. Träffade Michaela och fick catch up från igår, haha. Matchen va väl kanske inte den roligaste men ändå roligt å va i hallen å träffa folk :D
Hem igen och åt middag å sen har ja sett lilla melodifestivalen eller va de hette. Finns så mycke sånt där nu. Iaf var jag för en gångs skull inte patriotisk utan hejade på Danmark för den låten va sjuuukt bra! Å han vann också. Va en liten rolig snutt med Boten Anna. Shiet va duktiga dansare som va i till låten. Typ nån blandning av folkdans och jaa, jazz, hiphop! Skitcoolt. Även om ungarna inte riktigt var i takt med låten när dom klappade... hrmm.

Fick mail från Soic nyss. Man ska tydligen göra om ansökning plus skaffa pengar om man ska med. Men fuuuuck! Ingen etapp passar?! Först är revyn ivägen, sen är det typ projektinlämningstider och sista etappen är precis innan studenten, och dom veckorna vill man ju inte missa. Nej usch va sur ja blev. Men ska höra hur det blir med den allra sista etappen innan jag bestämmer mig!

Hmm, nu vet jag inte riktigt va ja ska göra. Va gör alla ikväll egentligen? Arena, Lagfest, Pluggar. Där va visst svaret....
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback