På väg att bli sjuker..

Usch ja bara nyser å snorar hela tiden. Har världens huvudvärk och allmänt slö i hela kroppen. Förkylning nu igen? Föresten så måste ja nog gå å kolla upp hörseln från förra förkylningen. Hade den inte blivit bra efter 3 veckor skulle man komma tillbaka å nu har det nog gått 5. Hör mycket bättre ändå men hör ju mycke sämre än normalt.. CP!

Idag hade vi 5-timmarsprov i skolan - Svenska nationella. Fick välja på typ 9 olika uppgifter å en va att skriva ett blogginlägg o ja gör ju inge annat på dagarna så det fick det bli. Ehlin tog också det va?! :P Tyckte ja skymtade modesidorna i texthäftet ;)
Vet inte om ja fick ihop det nå bra men det blev en text iaf!

Efter det tog ja å Anna-Ida å åt baguett på Sjökvistens. Förstår inte hur hon alltid får det billigare än mig? Ja kanske ska sluta köra på köttbullar. Anna-Ida åkte iaf hem efter det och då kom mor in till stan istället.
Vinterskor stod på inköpslistan. Eller från början nya gympadojor men jag var faktiskt så klok och övergav dom mot något varmare. Men alltså ärligt talat jag haaatar att köpa skor. Har världens beslutångest. Det slutade med att jag satt inne på Footnews säkert en halvtimme med 2 par skor och kunde iiiiinte bestämma mig. Men det blev ett enkelt val till slut. Dom ena skorna fanns bara 1 par kvar i min storlek och dom va tjingade (Använder man ordet tjinga?! haha) Dom ja köpte tyckte ja va skitsnygga men har ändå ångest och har iaf 1 veckans öppet köp :D
Förutom skoshopping tog vi oss även en titt inne i Ekolea. Ny frisörsalong, fast dom använder bara naturvänliga produket! BRA!!! Dom har även massa försäljning av ingredienser om man vill t ex göra egen bodylotion eller massageoljer eller något annat kul. Vi köpte nå persikogrus och olja som blir en go bodyscrub och sen köpte vi även ett set där man ska göra egna läppglans :D va kul va?! Ska vi ge bort i julklapp sen. Va inte så farligt dyrt heller... :)
Efter Karlstad blev det Forshaga. Där hade jag först en liten dejt med Falk och sen även Falks farmor på Ica;D trevligt. Mat mat mat blev å sen hem. ÄTA, SOVA!!!

Sen var det tydligen så att det är min namnsdag idag :D Dock inte Sara men Emilia! visste ja inte men fick nyss fika å grejer av familjen! mysmys.


haha sådär, en ordentligen redogörelse utav min eftermiddag. Nu ska jag försöka undvika att gå ut med hunden o sen blire House ;D Goooo Dr. House!
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback