Köpt skitsnygga fiskar!

oooh gosh va ja är hungrig! åker ju till skolan 12 på torsdagar å de är lite för tidigt för att äta lunch då eftersom man precis har ätit frukost... å frukosten idag bestod bara av en smothie. så jag har inte fått i mig jättemycket idag. även om ja å Ehllan tog en varm oboy å choklad på eftermiddagen, men njaa står man sig inte länge på! heheh.

en soft samhällslektion å en rolig textkommunikation hare vart idag. texten tycker jag är det roligaste ämnet... iaf nu när vi har anita, vet inte riktigt om ja kommer säga samma sak till våren när vi har anders!?
efter skolan åkte jag med far å bror å köpte fiskar :D min födelsedagspresent till brorsan! haha finns så mycke fula fiskar. vi köpte bl a två st stora svarta med världens största och utåtstående ögon! SNYGGT! Sen köpte jag o far ett par tillsammans också. Skitsnygga ;)

ikväll vill mamma ha med mig på träning, men ja har ju faktiskt planerat söndag å ja kan ju inte träna 2 dagar i veckan?! haha. även om de bara va pilatus ikväll iofs...


imorrn ställer jag in pos. livsstil för jag å Berg ska på audition för spexet :D hahaha. Nervös?!? Dom kommer sitta där 6 pers som värsta idoljuryn. huu! Men ja å amanda har ju varann iaf, alltid något! ♥

Nej nu måste ja verkligen få i mig nån föda.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

hhhahah den svarta lät sexy...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback