Jobbiga helgkvällar!

man vill ju verkligen ta vara på helgen! Då man hinner umgås, eller sova eller nåt annat som man inte hinner göra i vanliga fall...

Men åååh! vet inte vad jag ska göra eller vad jag vill göra ikväll ;| Det vore ju rätt kul å se handboll. Inte för att D3-matcherna brukar va de minsta roliga men för att va lite social i publiken, Sandra ska väl va där?!
Annars stanna hemma eller åka till nån å se idol. Det lutar det väl mest åt kanske...
äh kan ingen bara komma med värsta superduperförslaget?!?? Ja vill ha kul utan att anstränga mig? haha.

Å jag har ju varit väldigt inställd på att ingen utgång ska de bli denna helg. Men imorrn fåre nog bli så ändå. En mysig middag hos Amanda slår ju aldrig fel å sen fribiljett till Arena där Hjalle spelar å där få umgås med hela klassen? Aaa, det låter riktigt fint :)


Så kom med superförslaget nu då?!


(Hoppas du har en trevlig kväll Ehllan ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback