Godmorgon, Godkväll

Rätt nyss vaknat efter att ha sovit några timmar :/ jag kommer nog somna skönt ikväll?

åh, kom precis på att ja inte köpt nånting till provet imorrn! Duktigt. Men va tur att vi har en sån välsorterad cafeteria på skolan... Kanske kan man köpa med sig en paj eller pizza in på provet?! haha. Det är ju ändå 5 timmar - över lunchtimmer! Eller så gör jag köttfärssås nu som ja kan ta med mig... Får se hure blir ;)


Idag började vi halv 9. Sen efter den kortislektionen hade vi tydligen 2 inställda å ja började 14.00 igen. Så då åkte ja hem ja! fick go man istället för skolans... sen tillbaka å hade foto. Det va ganska bra även om det va lite krångligt, känner mig inte helt hemma i labbet än! Men snyggt motiv tyckte lärarn att jag hade iaf, så är väl bara att fortsätta att kämpa med ljusstyrka, kontrast OSV!


Har inte hört nåt om spexet än. Så förmodligen blire inge, eller ja vet inte. Vet inte om nån annan har hört heller.. men det va tydlgien vääldigt många som va riktigt bra! Å dom har ju tyvärr inte roller åt alla :/ 


haha nu ska jag skriva ett lektionsmejl till gotte. han vill tydligen lära sig saker och jag sitter ju inne med jättemycke kunskap! Perfa!
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback