Gårdagen - MalinFirande

Igår tog vi, andrea, johanna, kihlle, pär, matte å jag buss till Malin! Eller rättare sagt till Våxnäs. Där blev dryck å chips inköpt å sen fick vi oss en lång och iskall promenad när vi gick till Kasernhöjden. Malin hade skadat knät och kunde knappt röra sig, stackarn. Så partyt blev inte riktigt som planerat.
Vi började med att titta på en film hon fått. "snyggolinda på sandgrund". Utvecklingsstörda från Forshaga som gjort. Den va riktigt bra även om en subtitle vore på sin plats. Va lite svårt å höra va som sa ibland. Va mest "hrmgmsmkfsk" som kom ut från munnen.
Sen joinade David Carl å Matte huset. Då fick hon vår present. En gööörfin blender/mixer. haha så snygg :D Röd å fin. Chili! Så den blandades det drinkar i resten av kvällen.
Jag va mest seg å trött från dagen innan, förlåt, så jag tog mig en liten tupplur mitt i allt.
Alkoholen flödade i dom flestas kroppar. Lite för mycket i vissas...
För att vakna till lite följde jag med in till stan när dom skulle skjutsa Carl till Arena. Korv på torget blev för killarna och jag njöt mest av regnet. Träffade även på Fredda, trevligt!
Sen åkte vi tillbaka till Malin där vi städade upp lite och satt mest å småpratade. Mys.

Sen blev det hemfärd med David för mig å Kihlle å Matte. Plockade upp Carl på torget. På vägen hem kom ett sånt där ögonblick där det känns som man är med i en film! haha. Jag älskar sånna ögonblick. Det regnade utanför. Jag, matte å carl i baksätet å Elton John - Can't you feel the love tonight i högtalarna. haha vi sjöng och hade det sådär perfekt som det bara kan bli. Man vill bara skrika ut att man tycker om alla så mycket, så PERFEKT!
Mm, det finns så många man tycker om så mycket som man inte visar eller säger... måste nog bli bättre på de, alla borde bli det.

Sådär, ett ganska utförligt inlägg om vad som hände igår. Även om delar från "Jag har aldrig" och "sanning eller kånka" ströks. eller inte ens delar. allt som hände stannade innanför dom väggarna. "Det man minns kommer man inte ihåg" som Pär så bra uttryckte det. hahaha!
Det har blivit allför lite sovning detta lov så jag tänkte att söndagen skulle gå åt det. Men sen sitter resten av klassen å pluggar som galningar?! så det känns fel. men ja har ju inte ens med mig nå böcker hem. haha. Eller svenska kan jag iofs göra. Aa plugg fåre allt bli idag.
Nu vill ja ha hem min familj så ja får nån mat!!!!
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback