Freeeezing! Klick the länk!

huuhh! nu börjar de bli riktigt kallt här. får snart ta å lägga mig.

Sådär, ikväll hare varit mycket tv å mycket fika! Jättebra!
Imorrn styrs skola vid 1 å sen hem, hinna va hemma 10 min å sen in till hockeyn! TROOOR iaf att jag har en sån snäll bror som ska bju mig. Annars blire inge... No money!
haha fast däremot verkar det bli sthlm med david till helgen, vi ska även va snälla å fråga simon. så pengar måste dras in på något sätt imorrn elr fredag!
Btw.. spexet verkar fett kört :D
Nej det finns väl inte så mycket mer att säga ikväll. Far from heaven var en bra film med dåligt slut?
På återseende.

en liten länk:
http://bubblare.se/programledare_kan_inte_sluta_skratta/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback