Värd dag!

07.45 Vaknar av att jag drömde att Risäter bombarderades av kängurus, inatt IGEN!! Va är felet?

10.20 Vaknar igen, denna gången dags för att gå upp. Har en "Bad-hair-day" så ja funderar på å ta diadem men ja skiter i de.

11.15 Springer ner för backen. Tror jag är jättesen till bussen

11.23 Bussen har fortfarande inte kommit....

11.35 Bussen och jag anländer till Forshaga centrum. 100000 skolbarn intar bussen. HERREGUD

11.37 Jag står inte ut, är omringad, de verker i huvvet. (I Hjalles med) Sätter på högsta volym för att försöka överrösta och tror att ja även sprängde mina öron.

12.00 Petter: -Vi har inställd lektion! Jahaaaaaaa, tack för den Håkan. Men vi kunde ju få ringa honom på mobilen. Snäll han va :D hoho

12.10 Står först i matsalskön. Jahaa, maten är slut!!! Väntar å väntar å väntar å väntar. Sen går vi ur kön.

12.28 Nej de går ingen buss in till stan förrns 12.50. Går in på sundsta och väntar. Tittar på fina, vulgära bilder me kommentarer som "In here mister."

12.49. Ehlin och jag spriiiiinger ut från Sundsta. Vi var visst sena men bussen väntar på oss, snäll han var.

13.10 Vi har beställt tacos men finns inga sittplatser. Väntar och väntar och väntar. Får en plats. Till höger om oss var dom lesbiska och bakom oss cp-skadade. Men vi har inga fördomar som tur är :)

13.45 HM har inga som helst lockande kläder. Bara massa för stora och för små bikinis. usch

13.55 CGC har en bra toalett och Sara var kissnödig. Tittade även på en hatt till Claes för 600:-

13.59 Det spöööööööööregnar. Värsta jag varit med om. Så vi springer till torget för att åka tillbaka till skolan. MEN VI HAR ETT PARAPLY! och ehlin har ingen jacka :P

14.05 Går ingen bra buss förrns 13.25 å Ehlin blir kissnödig så vi beger oss till Arkaden.

14.10 BK har byggt om och är jättefint men toaletten var dock avstängd. Beslutar oss för att gå till Score.

14.12 "Okej, nu måste vi tänka ut den smartaste vägen" Regnet öööööser ner och folk skrattar åt den kommentaren? va är felet? (andra gången)

14.21 Det finns inga bra filmer på Score men beslutar oss till sist för Match Point. Oscar nominerad och thriller. Borde funka!

14.25 Busschaufförn vägrar släppa in oss i bussen!

14.40 Dagens ENDA lektion börjar. Vi pratar lite spanska och ser en film på en kvart! VÄRT!!!

15.21 Kommer till mitt skåp och ser till min förvåning att mitt paraply har blivit snott. Hade ju tänkt att det kunde få torka. Fast iofs jag hade också gärna snott ett paraply så som de regna idag. Men ja blev ledsen ändå.

15.24 Jag, Malin, Ehlin o Felicia rör oss ungefär 10 meter fram&tillbaka i ungefär 10 minuter. Läraren Niklas(som denna årstiden åker runt med inlines i korridoren) fattar inte riktigt vad vi sysslar med. "Vi kanske inte trivs hemma?. Problem hemma?"

15.45  Jag och Ehlin står ute och väntar på bussen. Forshagabussen kommer. FIN FRÄSCH inge folk.

15.47 Dejebussen kommer. Den värsta som finns. Ni vet (Malin du vet) den där me blåa säten me ringar på där sätena bara åker bakåt :/

16.15 Ehlin går av i Forshaga. Albin kommer på men vi har inget att säga varandra. Tystnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback