Regn

Konstigt, men jag älskar regn! Iaf så som regnet är idag. Har varit ute å gått nu. Skulle kunnat gått 1 mil till. Härligt är ordet!!! ;D Jag njuuuter.
I måndags så blev jag å Ehlin påkörda. Bara sådär. Stod lutad mot ett räcke när vi väntade på bussen så kommer en bil huuuur fort som helst och sladdar in i de. Räcket går sönder å våra ben får smällen. CP!!!!!De värsta är att han bara åker iväg. Men nu är han fast, mooohahah. Sandra, Kihlle, Mamma och jag tänkte på precis samma sak ; Eddie :) ♥
Nu är det bara den här veckan kvar känns det som! Sen börjar sommarlovet :P Det som finns kvar att göra efter denna veckan är sånt där som faktiskt är bra så att man orkar gå iväg till skolan. Men hör här;
Idag, ledig. Tors, typ 2½ lektion. Fre, 1 prov. Mån, 1-2 lektioner. Tis, ledig. Ons, 1 lektion. Tors, fre, lör, sön LEDIG!
Men som sagt. Vi har ju 3 dagar kvar på den här veckan. Så idag ska ja vara göööörseriös :D Behövs. Skriva klart alla svenska-texter. Läsa ut svenska boken (kanske se filmen igen också) Plugga igenom 5 kapitel i matteboken. Kanske kolla något på spanskan! GÖTT

Har även förstått vad en blogg verkligen ska handla om nu! MODE MODE MODE MODE MODE HEMINREDNING MODE MODE MODE.
Men ja tror ja håller mig till mitt berätta om dagen koncept. Blir bäst så va? Eller ja kan ju iofs berätta att jag har senapsgula mjukisbyxor. Blå/svart-randiga strumpor (Lindex) Gult linne och över det en Athletic tröja som nog är 7 år gammal =) MODE vare ;D


HEJRÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback