Myror

Tjaaaaaaaa

Senaste dagarna har varit helt underbara! Om man bortser från allt plugg dock. Men solen skiner och alla blir på så bra humör.  :)
Idag passar jag barn! Jätteduktig som sitter vid datorn då ja, men dom leker så fint själva. Väcktes av sms från Gottfried där de stod att ja inte skulle sova längre utan gå ut i solen och ha de skönt! haha stämde bra.

Igår var det 3 månader sen Eddie dog. Vi var iväg till minneslunden. Kan fortfarande inte riktigt inse, tror fortfarande att han ska komma gående längs vägen, logga in på msn eller köra förbi i bilen. En sak är i alla fall säker; du var och är fortfarande världens största hjälte, åtminstone min.
Efter besöket på kyrkogården när jag kom hem var dom i full gång med grillning å Maria, David å Danne var också här. Va seriöst de goaste grillat jag har ätit, kanske var det för att de va premiären för i år.. jag vet inte. Sen cyklade jag och David iväg till Älvkroken där det var seriepremiär. Massa killar med Lacosteskor:P Minst 5 st. David och Pär hade köpt sina idag, precis likadana men David en timme före och två storlekar större så han vann! Carl ska vi ju inte prata om. Han tror ju att han är nåt iaf!
Linnea vinkar åt oss. (Carl, David, Sara, Johan)
Linnea: Jag kände nästan inte igen dig.
Carl: hehe nee, jag vet ja har ju klippt mig å så.
Linnea: Nu tänkte jag ju på Sara dåra...
Carl skäms.
Inne på plan fick motståndarna stoor respekt för Simp pga av hans ansikte! hahaha.
Sen cyklade vi vidare hem till Pär o tittade på hans å Mattes film! Tänk höss dä va! Riktigt bra. å sen cykla vi hem igen, eller till David. Helt okej kväll.

Idag är picknick inplanerat på schemat. Får väl se när de blir bara... Nu ska jag iaf ut och njuta av solen och äta mat! Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback