Hard work work!

Uhj idag har ja vart vid stugan å städat! Längtar så till sommarn. Fatta va gött de kommer bli. Vaarma sommarn. Visten, Skivtjärn. iiiiiih synn bara att sandra didn´t make it in time.

Observera att jag nu kommer slänga in lite engelska fraser här och där! Jag har studerat ett flertal bloggar och vet nu hur man ska göra så! English, here i come! Även listor, listor, listor! Och
länka alla ord man talar om till bilder så att folk förstår. Se bl a denna blogg så fattar du kanske ;)
Jag ska göra bloggarnas blogg! Den ultimata bloggen!

Dagens outfit:
Gamla Jeans, nike t-shirt, svart fleecetröja! :)
Tycker ni att ja ska lägga in kort också?


Hmm, ikväll ska jag dra mig iväg till Mon tänkte ja! I andreas house blir Eurovision songcontest med tjejer! Vill ni däremot se hockey och umgås med killar har jag hört av en säker källa att detta gör man bäst hos en viss Borna. (Deje centrum)

Jooo föresten! Jag och Malin ska göra en nyhet. Eller vi ska leta efter en nyhet och sedan göra reportage så hör av dig om nåt händer. (Hmm, detta kan bli lite svårt eftersom det är bara du, Malin, som läser denna blogg. Men jag försöker iaf ;D )

Aja! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback