Dagens hetaste; Bosse!


Tjääänna!
..and the summer ruuuule!


Jag gillade mitt förra inlägg väldigt mycket. Det var intressant. Men det var mest jag och Ehlin som undersökte bloggens fantastiska värld!


Igår hade jag en skööön sovmorgon som skulle varat ända till 11 egentligen, men gissa vad?! Jag va uppe redan klockan 8! Gick en långpromenad med Ludde. De va redan 16 grader ;O Sen satte jag mig på altan, åt frukost o solade i typ 2 timmar! hur gött som helst. Sedan blev de buss till skolan där det verkligen känns som sommarlov redan. Ingen orkar ta tag i något, inte ens lärarna. Håkan sprang mest iväg när vi ville fråga något :) haha. Avlutade med spanska hör och skriv. Ysch.
När vi var tillbaka i Deje bestämde jag och Linda träff vid Minilivs så det blev en cykeltur där å Ludde han följde med, i cykelkorgen! Tog en glass där å småprata. Sedan drar vi oss uppåt Deje till Ruth Pallin där vi solar på hennes balkong med Michaela å Eleonor. SPAN eller??


Idag däremot har det inte hänt så mycket. Vi började med nationella i engelska å sedan vare lunch. Det var fisk å låååång kö så jag, A-I å Malin beslutade oss för att gå till Kenneths istället! Vi vill gärna beblanda oss med poliser serru. Där blev det Funbox och vi fick en ny bekantskap, eller ny å ny. Det kändes som vi känt varandra i evigheter :D Alltid kul me sånt folk. Han var väl runt 50+ och skulle käka med sin fru men vi hade en härlig konversation. Tyvärr uppfattade vi aldrig namnet men tror nog att han heter Börje men kallas för Bosse.
Efter en låååångtråkig mattelektion åkte jag hem och somnade!! Sov i flera timmar, det var inte meningen riktigt. Inomhus tom.

Å nu tar Malin adjö av Deje också :( 4 utav dom absolut bästa har försvunnit från Deje. Tur iaf att man har David, Linda, Eleonor å Andrea kvar. Vem ska man nu planera in sovmorgon med? Bussar? Å alla intjänade lektioner vi har!!! MASSOR! Nu blire inte riktigt samma sak å ta ut dom =/

Igår hade jag ett mycket intressant samtal med Gustaf. Å han fick mig dit han ville. Jo han ska ju iväg å segla till Skottland i slutet av Juni! Troru jag vill med?????? Herregud va kul det låter, vilket äventyr. Platser finns kvar med det kostar ju dock en del, å jag har inget sommarjobb. Men jag VILL med. Måste ju ta chanser när dom ges. Så vill du också med hör av dig ;)

mer
Nu måste jag väl ändå slagit rekordet Ehlin?
Tjao!


Kommentarer
Postat av: eeehlin

ja bannemej, där slogg du rekord ;) höhö, o jag kan fortfarande inte skriva blog :@

2006-05-10 @ 09:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback